Marketing – dbanie o wizerunek Twojej firmy

5 / 5 ( 15 votes )

Marketing - dbanie o wizerunek Twojej firmy

Jeśli prowadzisz firmę wiesz doskonale ile trzeba jej poświęcić i ile czasu to zajmuje. Pomijając kwestię czasu, jest jeszcze kwestia wiedzy na temat możliwości i zasad marketingu w internecie. Fakt, możecie się tym zajmować osobiście, pytanie czy macie czas i odpowiednie umiejętności i środki. FoxRed ma wszystko czego potrzeba, dodatkowo śledzę na bieżąco trendy i nowinki techniczne, które mogą zaskoczyć i przyciągnąć uwagę Twoich Klientów. Sposobów może być wiele: filmiki reklamowe, dedykowane spersonalizowane grafiki do postów na Facebooku, Twitterze, Instagramie itp.. 🆂🅿🅴🅲🅹🅰🅻🅽🅴 🅵🅾🅽🆃🆈 czy emotki 😎. Działań marketingowych jest wiele i trzeba wiedzieć jakie, gdzie i kiedy zastosować. Ustawianie reklamy też wymaga odpowiedniej wiedzy i umiejętności ponieważ w bardzo łatwy sposób możesz stracić pieniądze wydając je tam gdzie na pewno nie będziesz miał Klientów. Niestety tak działa Facebook i Google kusząc nas co chwile wielkim przyciskiem "promuj" gdzie ułatwia się szybko i prosto, każdy sobie poradzi, ale nie ma 3/4 opcji które są dostępne dla zaawansowanych użytkowników i zweryfikowanych agencji reklamowych - takich jak FoxRed. Różnica jest sporo bo przy dobrym ustawieniu kampanii reklamowych za klikniecie możesz zapłacić kilkanaście groszy, a za złe ustawienie zapłacić kilka złotych. Niestety, oni nie biorą jeńców 😒.

Kampanie reklamowe Facebook Ads i Google Ads

Kampanie reklamowe to nie jedyna droga osiągnięcia sukcesu. Facebook posiada też różne grupy tematyczne do których należę. Udostępniając tam rożne informacje o Twojej firmie zwiększam za darmo zasięg postów,a c o za tym idzie, potencjalnych Klientów. Dobrze ustawiona kampania reklamowa to duży sukces i oszczędność pieniędzy. Zaawansowane ustawienia, do których mam dostęp, oraz kody śledzący Pixel Facebooka czy Google Analytics pozwalają perfekcyjnie do osób, do których chcesz. Sprzedajesz samochody? Nie ustawisz kampanii dla osób które mają prawa jazdy lub są poniżej wieku na prawo jazdy. Prowadzisz sklep ogrodniczy? Dobrze, aby informacje trafiały do osób które maja ogródki działkowe, mieszkają w domkach z ogrodem lub interesują się kwiatami. Remontujesz lub budujesz? Bez sensu wyświetlać reklamę trzynastolatkom, ale można tym którym urodziło się dziecko, przeprowadzili się itp. Tak, te wszystkie i kilka tysięcy innych informacji ma o nas Facebook i Google - trzeba tylko wiedzieć jak i gdzie je (oczywiście legalnie i zgodnie z RODO) wykorzystać.

Trendy, nowinki i bajery - czyli jak być na bieżąco

No więc możesz zająć się własnym biznesem i po powrocie z pracy usiąść i czytać o nowościach, o zmianach jakie nastąpiły, co teraz wolno, a czego nie, czym sobie zaszkodzisz, a czym poprawisz zasięgi i załapiesz nowe kontakty z Klientami. Możesz, ale masz na to siły i czas? W tym wypadku warto zaufać FoxRed, które robi to za Ciebie. Przez ostatnie 1,5 roku odbyłem wiele różnych szkoleń i kursów. Jeśli chodzi o pozycjonowanie to jeden z lepszych kursów z wyjątkowym człowiekiem, którego warto poznać, nie tylko dla wiedzy, ale i osobowości - Grzegorz Strzelec z SEO Planner - który był w Bydgoszczy z SEOtour. Kursy z doskonałym teoretykiem i praktykiem w Akademia SocialMedia Mirosław Skwarek. Także w tym roku i na pewno nie po raz ostatni, odwiedziłem FestiwalSeo w Katowicach gdzie zjeżdża się cała śmietanka marketingu w sieci - brakuje chyba tylko Chucka Norrisa 😎.

Prowadzenie Fanpage na portalach społecznościowych

Najszybsza i najwygodniejsza forma kontaktu z własnymi Klientami. W prosty sposób można poinformować o nowych realizacjach, promocjach, świeżych dostawach, obniżkach cen itp. Bezproblemowo idzie zwiększyć sprzedaż i zyski dzięki portalom i profilom firmowym SocialMedia. Niestety nie zawsze jest to proste dla użytkowników Facebooka. Jeśli nie zna się odpowiednich trików i nie korzysta ze statystyk przewidzianych dla zaawansowanych użytkowników, można bezsensownie "przepalić" budżet i zrazić się do działań na tej płaszczyźnie.

Nad wszystkim masz kontrole

Zanim zaczynam prowadzić jakąś firmę, rozmawiam z osobami decyzyjnymi. Pytam jak coś wygląda, jakie są zalety usług i produktów, życie i zwyczaje firmy - wszystko po to by mieć jak najlepszy ogląd firmy. Wszystko po to by wiedzieć jak kierować działania by najlepiej wypromować markę, produkt czy usługę danej firmy. Nad wszystkim masz kontrole i podgląd postów czy innych rzeczy tak jak grafika. Jeśli ktoś nie chce obsługiwać Messengera, mogę robić to za niego gdy napisze Klient z zapytaniem. Jeśli umiem odpowiedzieć na pytanie, robię to na miejscu, jeśli nie - kontaktuje się z Tobą, co mam odpisać Klientowi. Oferuję pełną obsługę profili firmowych na Facebooku, Google Moja Firma, Twitterze, Instagramie itp.